Life is beautiful


Vissa dagar mår man bara sämre än andra.. dem dagarna är dock inte så ofta som förut längre, tack och lov.
Livet är på sin bättre del :)
Men hur otroligt känns det inte.. när man har en sådan där sämre dag och bara av att få se en person.. så ändras hela dagen.. lr snarare  sinnesstämningen kanske? I vilket fall.. I like it. ;P


Helgen har varit toklugn. I fredags var jag och Em på gymmet, tränade och bastade. Senare åkte jag, Saraiane, Julia och Camilla till Borås på bio. Vi såg Watchmen.. vi gick efter sisådär en halvtimme.. den var bokstavligen super.
Åkte hem och myste med pajken istället ;).
På lördagen kollade jag och Daniel på Robinson.. gööött att det har börjat igen ;P.. fast jag vill vara med själv! :)
Äventyr..... :D

Ja nästa helg blir inte lika lugn och sansad iaf.. Tror jag ska till Markus och Mari på fredagen?
På lördagen ska jag på 29årsfest med Byhlin och Emma, sen blir det hotellet och ev. efterfest ;) Dessutom har Emelie och Peter inflyttningsfest så ska försöka få med mig Daniel och springa in där en stund med. :)

_________________________________________________


När jag lyssnar på vad jag själv säger nu för tiden..  så förstår jag hur fascinerad jag är av livet och allt däri.


Så små men vackra ting.

Kommentarer
Postat av: Nathy

Funderar också på att gå till Hotellet i helgen, kanske vi ses då! Det var ju ett tag sedan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback