Sista helgen i mars


Usch vilken slö söndag. Det är härligt att ligga och mysa meen vad trött man är/blir!
Har smitit från soffan lite.

Igår var jag på 29-årspartaj/förfest i tennishallen, så det passade fint att ha med mig min fina rosa vattenflaska att dricka ur under pauserna av vårt extremt fina tennisspel! Mmm gott med vatten ;)
Det var heelt ok.
Efteråt åkte vi till hotellet men där blev ingen långvarig vistelse. Daniel kände sig visst lite sjuk ;)
Det blev hemgång men i det här huset är det aldrig lugnt på helgerna.. en Peter (Emelies sambo) kom uppklättrandes på Dannys balkong, och Daniels kompisar tittade in och ett kärlekspar bråkade lite.
Det ska vara fart på nätterna ;P


Daniel klarade förresten sin uppskrivning till MC-kort häromdagen.... tråkigt.. tänk om jag måste åka med han i sommar sen då kanske.... :D:D <3


Jaaa och lön häromdagen då med! 800 spänn.. jag är rik ;) och fruktansvärt utbränd av jobb



Högskoleprovet gick urkasst. Fick 1.0.. och sämre poäng än förra året, kuuul att man blir dummare med tiden.
Nej men nästa gång måste jag verkligen läsa på före, får ångest av dåliga resultat :/.
Nästa gång ska jag ha minimum 1.5.. och sen ska jag skriva det tills jag får 2.0, det finns inga men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback