Karriär som inbrottstjuv?


Ja det är inte varje dag man startar dagen med att hoppa ut genom ett köksfönster.. men det händer! ;P

Imorse var Daniel nog en aning tankspridd, lr möjligen stressad ;) Han råkade låsa in mig när han gick till jobbet :O Men vi bor i samma lgnhetshus så jag hade åtminstone nyckel till ytterdörren, så halv sju på morgonen hoppade jag ut genom hans köksfönster.. nyvaken och välbalanserad gjorde jag en vrålsnygg landning på knän och händer ;)
Om någon såg måste dem trott att jag var dum i huvudet (?).. för direkt efter gick (läs haltade :P) jag ju fram till ytterdörren och låste upp, sprang och hämtade nycklar, gick tillbaka till hans lägenhet och stängde fönstret efter mig :P
Hmmm :)

Och för något år sedan lyckades jag ju bryta mig in hemma hos mig själv när jag hade glömt nycklar med. Klättrade upp på en brandslangshållare (mkt stabil) och hoppade in med huvudet först i ett litet och högt uppsatt badrumsfönster. Rev ner en hylla på vägen men mitt huvud är extremt tacksamt för att den hyllan var där.. för det var lång väg ner till golvet :):).

Ska kanske satsa på en karriär som inbrottstjuv?.. Jag kan ju visst ta mig både in och ut .. ;P

Kommentarer
Postat av: julia

tror att du skulle passa som de sandra!...du tjänar ju mycket mer pengar än att va läkare...och nu har du ju åxå erfaenhet..av föntsterhoppning då.

2009-03-27 @ 12:54:53
Postat av: Sandra

ska ta mig en funderare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback