Förbannade mat, förbannade diabetes


Bara några dagar nu med samma kost som förut, alltså "vanligt" mat och åååh vad jag får betala för det.
Jag kan inte förstå att jag levde så här förut, nu är det ändå bara några dagar och jag känner mig helt förstörd.
Ett helt okontrollerat blodsocker som flyger hur som helst.. tvungen att trycka i mig mat trots att jag är vrålmätt (låg) och vaknar stenhög utan (tillsynes) anledning.. sug och hunger ökat ngt enormt och psyket åker i botten. Kroppen kräver betydligt mer insulin och hela jag är svullen av vätskeansamlingar. Jag somnar med några timmars mellanrum, är trött hela tiden, humöret blir kasst och jag orkar knappt ta mig ut till brevlådan, för att inte tala om den förbannade yrseln och svartnaden för ögonen när jag står/går som tar flera minuter på sig att försvinna och mer orkar jag ändå inte.
Hela dagen blir förstörd om inte mer.
Det är så inte värt det.


_______________________________________________


Var i Göteborg med Julia och Saraiane igår, småshoppade lite och Sarre blev anställd på Kicks i femmanhuset ;)
Eliza ringde från New York, jag hoppas så att hon fortfarande kan komma till Alanya medans vi är där i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback