Superduper hälsa .. :D


Ja gymmet senast blev inte så ensamt som jag trott.. påvägen dit ringde jag min bror som hängde på och när jag kom dit var ju Clara där.. Emelie var visst sjuk. Så var bara mobilkontakten som inte fungerat så bra, jag och Clara ska träna imorgon bitti iaf :). Igår blev det varken promenad eller träning, hade ont i varenda muskel i kroppen tror jag.. kom ju knappt ur soffan. Kändes bra ändå ;). Idag blir det en joggingrunda lite senare! Jag är på gång! ;)

Var på läkarbesök precis och på bara några veckor har jag sänkt mitt HbA1c från 8,3 till 7,0 .. det innebär en STOR förbättring för kroppen.. så jag är glaad!!! Och mår super!! :D Tummade med min diabetessköterska att ha ett värde under 6 om tre månader, då ligger man helt ofarligt till vad gäller blodsockret iaf ;).
När var jag så här frisk senast egentligen?? .. När jag var 12 tror jag. Haha det känns
helt sjukt.

Ska till Madde ikväll och kika lite film :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback