Lugnt och gott


Idag har varit en lugn dag..

Förmiddagen gick åt till att läsa vidare i kostdebatterna och skicka ett frågande mail till Expressen vad dem har för fakta för att publicera vissa påståenden. Vissa artiklar kan man ju tro är hämtade ur skämttidningar. Fick ett svar att mailet vidarebefodrats till deras medicinrepoter, bra det. Då kan jag sova lugnt ;).

Weell.. eftermiddagen spenderade jag hos Carro, vi badade (badkar), kollade på Bedtime Stories och Benjamin Button, åt en jättegod avocadoröra och smaskade på vispgrädde och hallon, mmm :). Den första filmen var inte något att ha tycker jag inte men den andra var helt okej, i alla fall så länge man var tillräckligt pigg för att orka tänka lite också :).

Nu, lite senare på natten har jag lekt lite psykolog på telefon ;) men nu ska jag sooova.. ska ju jobba imorgon! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback