LCHF - lågkolhydratkost


Ja nu j*vlar ska jag få ordning på blodsockret och därigenom livet! :)

Jag har påbörjat (en vecka idag) LCHF - low carb high fat. Hittills har blodsockret legat bättre än någonsin men kilona har ökat något :P. Fast det beror nog mest på att jag påbörjade det hela med en infektion i kroppen och därmed var tvungen att ta väldigt mycket insulin, så det försvinner la med tiden.
Är fortfarande i övergångsfasen så mår inte på topp men jag kan inte vänta till om några veckor.. då lär jag må super.. hehe. Ska bli spännande och se! Och trots att jag just nu är bara trött trött trött så ska jag ta mig i kragen och börja på gymmet imorgon. Mår betydligt bättre när jag får träna lite. Håller på och läser lite om styrketräning, skulle vilja komma igång ordentligen med det.. vi får väl se hur det går ;) Köper ett kvartalskort imorgon i vilket fall.

Sen har jag bokat en resa till Turkiet med! :D 23 maj drar vi till Alanya längst ner.. ska bli SÅÅ härligt!!
Det blir jag, Byhlin, Matilda, Maria, Natha, Linnea, Mutti och Jenntan.. äntligen lite sol och värme igen!! Behöver jag säga att jag saknar Portugal och klimatet där!?

Förresten har jag kanske inte skrivit att vi har kommit hem från Norge med :P och att det är det bästa beslut jag någonsin tagit tror jag. Var absolut inget för mig och Julia där, varken klimatet eller människorna. Hela stället kändes som en bur.. enda sättet att ta sig någonstans var ju med flyget i princip .. inga närliggande städer.. nada. Plus mörkret dygnet runt.. Nej det klarade vi inte av och jobbet blev mest stress stress stress så nej. Det är härligt att vara hemma nu!


Nää nu ska jag springa iväg och möta Byllan på hemköp! See yaa =)

Kommentarer
Postat av: Byllan !

Det låter härligt sandra med träningen o allt ;)

Köra igång på riktigt är aldrig fel hehe !..

Postat av: Nathy

Jag vill också till Alanya!!! :o

2009-02-09 @ 15:07:08
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback