Kräkförsök


Haha jaa.. två kräkförsök blev det av kroppen efter gymmet igår.. men jag klarade mig ;).
Det var asgött att vara tillbaka, även om jag mådde lite illa mot slutet.. men jag har aldrig varit bra på att ta det lugnt.

Just nu sitter jag och väntar på att tre stycken som ville gå med till gymmet idag ska svara men dem verkar ha ångrat sig? Vad i.... snart går jag själv! För trääna vill jag :)


Lär ha ont i kroppen imorgon.. så blir nog bara en långpromenad eller lätt joggingtur. Har läst att det är bra att vila lite med :P Men det är ju så kul nu! I början är man ju som mest taggad :) Sen blir det lunch hos mormor med kusinerna.. myspys.

 Nää nu går jag! Innan alla kommer efter jobben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback