Life is good!


Du gör livet så mycket vackrare <3





Igår var jag med Saraiane i Borås, hon köpte lite heta underkläder och jag lite mer bra att ha- grejer :P
Men jag fick tag i en snygg dörrmatta, äntligen! Menar.. det är ju det första man ser när man kommer in! Inte vill jag ha ngn ful sak där :) Vi åt en god buffé på East inne i stan, av sushi och thaimat.. :)
Senare åkte vi och kollade på Mikaels match (Kinnahult-Gislaved). Sarre matade honom med lite knäckebröd när han blev utbytt i andra halvlek, det måste tränaren ha gillat för att fick springa in igen strax därpå ;).
Dock gick det inte så bra för dom, 1-6, tror jag det blev tillslut.
Men det bästa var nog ändå när en av Kinnahult-killarna på bänken utbrister: "Men jag har ju glömt att ta på mig shortsen!" och springer iväg i tighta värmeshorts. Haha.. såg kanske inte så farligt ut men kul lät det :D


Idag då.. så hade jag min första körlektion, det var kul. Tiden gick fort bara! Fast det kan också bero på att jag kom försent för att jag inte hittade till trafikskolan.. hmmm haha. Men läraren var jättetrevlig så det var inga problem.
Vill köra mer! Ska tvinga ut pappa på en övningskörningsrunda ikväll :) Sen har jag en ny lektion imorgon bitti!
Ska köra varje dag 1-2 lektioner måndag-torsdag varje vecka nu tills det är färdigt. På måndag får jag teoriböckerna med så då.. har jag att göra.. :)


Nu kommer Sarre snart!
Och jag vill att Daniel ska komma hem från jobbet..


__________________________________________________________


BRA ELIZA, att du kommer till Turkiet i maj, du kommer inte ångra dig :D
Nu har hon bokat biljett :)



Kommentarer
Postat av: Miss America

De tror inte jag heller. Tequila tequila please;)

2009-04-15 @ 14:30:49
Postat av: Byllan

Har du börjat köra på allvar nu?? fan va kul=).. härligt de blir när du skaffar körkort.. du ska bara känna vilken frihet ;) hihi.. tänkte höra om du ska emd o kolla fotbollsmatch på fredag? Fritsla spelar..mot rävlanda.. inte kollat fritsla på evigheter så kan ju va kul..hemmaplan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback