Glad Påsk! :D


Är nyss hemkommen från Hemköp och systembolaget. Det var härligt med en sväng ute i solen med Sarre och Julia :)
Nu tror jag att vi har allt för kvällen. Mat, dricka, tallrikar/bestick, grillar m. tillbehör, lekpriser, chips (etc), påskgodis osv.. hoppas verkligen det blir en bra kväll :)
Jag och kussen (Matilda) ska dela på fläskfilé, en mumsig creme fraishe-special (á mormor special ;)) och lite sallad.. smaskigt :) För en gångs skulle ska jag dricka cider och öl idag :O.. jag som brukar hålla mig till vinet.. men omväxling förnöjer :) det är ju inte kul att dricka utan att njuta av det.

Igårkväll var vi och spelade brännboll utanför Julias, det var kul, mysigt och kallt :D
Jag fick en boll i huvudet :P
Får väl se om det blir någon brännboll ikväll med? I så fall ska jag ha hjälm ;)

Förutom att några kommer att saknas ikväll så blir det riktigt bra folk iaf.. :)



<3



Igår hade jag en halvdag med lilla pappa. Vi övningskörde och käka på pizzerian .. den var ovanlig!.. Men jag gillar kebab med sallad och pizzasalladen :)
Jag har inte kört på över ett år så vi började lite lätt med start och stopp innan vi körde ut på vägen. Det gick jättebra så jag fick köra upp till Hyltenäs Kulle (mot Torestorp), det var kul!! :D
Behöver bara tänka på att lägga bilen lite mer åt vänster på vägbanan..  men känns ju som att man ska krocka då.


HA KUL IKVÄLL!!


Kommentarer
Postat av: Miss America

Vad hände med sjuksympatin ;)? Jag rullar fortfarande på och tänker inte ge upp du vet:D turkiet turkiet snart wiie!:D

2009-04-12 @ 15:47:15
Postat av: Sandra

haha ja den höll några timmar ;) ja de känns trööögt men ska gå! snart ligger vi ju på playan :D

Postat av: Elizabet

JAG VILL DÖDA ALLA IDAG.:P

2009-04-14 @ 14:34:59
Postat av: sara

Ha en bra dag =)

2009-04-14 @ 14:39:52
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha nejdå Eliza, du kommer ju till Alanya i vilket fall, glöm resten!! :)



Tack Sara, du med ;P

2009-04-15 @ 11:18:20
URL: http://sandraji5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback