Äntligen sjuk ?


Först och främst, ett STORT GRATTIS TILL JULIA som fyller 21 idag!! :)


Och sen.. så jaa jag känner nästan "äntligen sjuk" :P har varit seg och hängig.. och utan träningslust på tok för länge nu. Så "äntligen" kommer det, så kan det ju åtminstone försvinna sen.
Blodsockret är högt, har ont i halsen och är trött och kraftlös. Men det känns som ingenting :)
Mkt enklare att acceptera att man inte orkar ngt när man vet varför.

Dessvärre tycker jag synd om Eliza som ligger borta i Amerika och spyr så fort hon försöker ta sig upp på benen :S


Sooool soool meera sool :D

Betalde resan till Turkiet igår.. hääärligt!

Och har min första körlektion på onsdag. Det ni! ;)


Så.. på lördag.. PÅSK!
Det kommer lite folk hit, det blir grillning, drickning och lekar :):)
Myys och partaj i ett ;P
Hoppas på ngt lyckat, ska försöka komma ihåg att använda kameran den här gången :D




It just feels so good.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött, snart ligger vi på plajan i Turkiet!!! hur gick första körlektionen? :)

Postat av: Sandra

hehe jaa de gör vi.. vi ska njuuuta!! :):) körlektionen är på onsdag ;) men jag körde upp till hyltenäs kulle från skene igår .. alltid ngt ;P glad påsk!!

2009-04-11 @ 11:54:31
URL: http://sandraji5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback