Back on track!


Då va det dags att boka nytt flyg!

Äntligen äntligen äntligen äntligen!!!


Jobb och lägenhet väntar nu på mig och Julia uppe i Kirkenes i Norge, 15 minuter från ryska gränsen!



Har vi förstått det hela rätt ska vi varva mellan ett hotell, en pizzarestaurant och en bar. Förmodligen kommer vi vara där mellan 4-6 månader. I kylan och mörkret ;) Det kommer ju vara mörkt dygnet runt där uppe över vintern! Jag som inte tål varken kyla eller mörker.. fryser ju konstant och tycker alltid att det är för mörkt! Haha.. dags att förflytta mina gränser lite! Det här kommer bli en helt ny upplevelse, varken jag eller Julia har varit längre upp än Sälen förut!
Imorgon ska vi boka flyg, den 13 oktober lämnar vi Sverige igen.. för tidigare kan vi ju inte åka =P Sverige-Portugal matchen går ju i Stockholm den 11! Den kan vi inte missa ;)
Åh.. det här kommer bli kul!! =D

______________________________________________________________________________________________


Lite kort från den tiden här emellan då jag inte varit sjuk :

    

^ Saraianes 20-årsfest, har tyvärr inte så mycket bilder från det ^



^ Tatueringen jag gjorde i Portugal ^

 
  
   
   
  
 


^ En lugn tacokväll med några av tjejerna... till att börja med ;) ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback