7 dagar kvar... resfeber... lr...?


Helgen var... intressant ;).. och rolig!..
Ett sista partajj på hemmaplan, för ett tag iaf, blev det i lördags. Förfest hos mig och sen... utspritt. För min del Lounge.. ca en timma haha. Kvällen hade det mesta... heta tjejer, läckra killar, återföreningar, strul, tårar, glassplitter, skumma sms och för att inte prata om wake-up call efter insomning.


   
   
   
     
   




Sen får vi inte glömma torsdagskvällen med Idol och Galenpanna hos Julia! =D

   



Jaa och nu är det fem dagar kvar tills vi åker till Sthlm. Det gäller att ha packat färdigt innan vi åker för det lär jag nog varken hinna eller orka när vi kommer hem på söndagen x antal timmar innan vi ska åka vidare.
Vi får se hur länge vi kommer stanna uppe i Kirkenes för det börjar allt dra lite magen att lämna Kinna just nu... vad sägs om ett privatflyg att flyga fram och tillbaka? Lockheed SR-71 Blackbird skulle duga. ;)



Jag vill också önska Majja ALL lycka i London dit hon åker idag för att jobba som Au Pair!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback