Sjukling, frierier och stereoj*veln..


Äntligen naºgorlunda pigg igen! Har varit hemma sjuk i tvaº dagar, inte saº mycket men här kan man inte riktigt sjukskriva sig som hemma saº det känns som mycket. Gott att komma ut ur lägenheten igen i alla fall.
Paº jobbet i övrigt gaºr det bra, jag och Julia är naºgra "i gänget" nu saº att säga. Vi känner oss riktigt hemma här i Albufeira nu. Den värsta hemlängtan har gaºtt över och vädret har varit daºligt saº länge nu att det maºste bara vända när som helst. =)
Maºnga skriver och fraºgar om jobbet.. det är allt lite annorlunda mot hemtjänsten och korttidshemmet jag jobbade paº där hemma. Här ser man utklädda människor (och daº menar jag inte som i Sverige där naºgon kanske tar paº sig naºgot färgglatt och ett hatt eller saº), krossat glas i mängder, människor som festar loss paº sina semesterar, människor fraºn hela världen och i alla dess former varje dag. Jag har faºtt ett flertal rosor och allt som oftast blir det flera frierier varje dag. Dock är det ju faktiskt en bar jag jobbar paº.. annars hade man ju kanske blivit glad aºt att man var lik Christina Aguleira, Kirsten Dunst, Nicole Kidman och att man dessutom borde bli modell lite var dag. ;) Som oftast är det riktigt kul i varje fall saº det är ju tur det. Imorgon ska jag och Julia ta lite kort paº La Bamba, The Strip och lägenheten osv. saº att ni faºr vara med lite mer. =)

Maºste bara nämna att efter att vi hade bytt ut stereon (en timmas promenad) saº kom vi tillbaka till lägenheten, slet upp laºdan... och INGA SLADDAR!!
Nu har vi hämtat det.. och nu har vi faktiskt musik!!

Kommentarer
Postat av: Majja

Åh, vad underbart positiv du är hela tiden! :) fortsätt så.

2008-05-23 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback