Sista dagen i Portugal...


Jösses.. jag vet inte vad jag känner mest just nu... hemlängtan till Sverige eller vemod för att lämna Portugal?
Allt är nästan färdigt nu, det enda vi har kvar att göra här är att äta paº La Bambas restaurant och säga hejdaº till alla. Känns riktigt jobbigt, och inte riktigt som att det är sant. Men jag tror nog att vi kommer tillbaka en dag.. det är jag nästan säker paº. Det traºkiga bara är att folk här flyttar runt mycket, lite som vi, och de flesta vi känner kommer nog inte att vara kvar om naºgra aºr. Men vi faºr hoppas.. vi har ju som sagt alltid internet aºtminstone.
Naºgot annat som känns helt otroligt och fruktansvärt laºngt borta är att komma hem till Sverige.. jag menar.. om tvaº veckor kommer jag förmodligen vandra runt i Kinna eller Fritsla igen.. hmm. Nääe.. kan inte tänka mig det just nu. Men det ska bli roligt =) Vill träffa alla!
Men först.. imorgon--> Madrid!! =)


Kommentarer
Postat av: Majja

JAG KOMMER I ALLA FALL TYCKA OM ATT SE ETT VANDRANE FÅR I KINNA. Jag saknar dig <3

2008-07-16 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback