21 dagar kvar


Börjar känns lite läskigt! Har lagt undan alla kläder och saker hemma som jag inte ska ha med mig..  finns ingen mening med att det ska här och skräpa. Särskilt inte hos mamma som kanske ska flytta härifrån hon med. Hon ska söka lägenhet inne i storstaden. Men min bror och hans nya flickvän har däremot fått lägenhet här nu... tur att det alltid finns något hem här i alla fall.
Vi har planerat att åka till Norge så att vi är där i september och oktober, 2-4 killkompisar kanske hoppar på då för att följa med på resten av resan. Sen när vi åker vidare till australien efter det kanske två tjejkompisar hoppar på med, hur bra som helst! Hoppas de följer med nu bara.
Har hittat lite fler svenskar som ska till Norge och jobba till hösten så vi ska nog starta ett litet kollektiv, bra och billigt! Och framför allt roligt!

Började sola häromdagen så jag i alla fall har lite färg när jag kommer ner till Portugal och ska gå i bikini och sommarkläder. Får bli några gånger i veckan nu! Så är jag fräsch till Carro och Julias 20årsfest den 12e nu med. Vad ska man ha på sig förresten?... Får börja kolla lite på det.

Lägenheten i Olhão blev tyvärr uthyrd till annan förresten, eftersom vi inte kan hyra innan vi vet var vi ska jobba. Tråkigt men hittar nog något bättre ;).

Har fått lite bilder från Sälenresan!



^Julia,   Emelie,   Carro,   Vickan,   Emelie,   Vickan,   jag   och   Carro^

 

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Hur länge blir ni i norge? Kanske jag får vara med och leka där haha?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback